Autor Wątek: Regulamin  (Przeczytany 306 razy)

Gargulc

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 9
  • Administrator
  • *****
    • Zobacz profil
Regulamin
« dnia: Marzec 21, 2016, 01:23:12 am »
  • Postanowienia ogólne:
    • Niniejszy regulamin jest zbiorem zasad panujących na MultiGame Polska i jest on najważniejszym aktem stanowiącym prawo. Każdy kto decyduje się na grę na serwerze lub założenie konta na stronie zobowiązuje się do przestrzegania ustaleń w nim zawartych.
    • Każdy użytkownik forum i serwera ma prawo grać na serwerze i przebywać na forum nie ponosząc kosztów. Wszystkie usługi płatne są dobrowolne.
    • Niniejszy regulamin jest własnością MultiGame Polska. Zabrania się kopiowania całości, bądź jakiejkolwiek części regulaminu.
    • Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

  • Zasady panujące na forum:
    • Pisanie postów/tworzenie tematów:
      • Przed utworzeniem nowego tematu, upewnij się że taki na forum nie istnieje.
        • W tym celu można skorzystać z opcji 'szukaj' zamieszczonej na górze strony.
      • Nazwa tematu powinna określać problem/treść zawartą w wątku.
      • Treść zawarta w temacie powinna być jasna, przejrzysta i zrozumiała dla reszty forumowiczów.
        • Treść wątku odnośnie potrzeby pomocy powinna jasno określać problem oraz zawierać wszelkie informacje mogące pomóc w rozwiązaniu sprawy przez postujących.
        • Poradniki zamieszczane przez forumowiczów powinny być ich autorstwa. Wszelkie kopie z innych for/stron są zakazane o ile osoba publikująca go nie jest jego twórcą. Poradniki powinny jasno objaśniać wszelkie nowe, trudne, bądź nie do końca zrozumiałe/oczywiste elementy pojawiające się w treści.
      • Znajdujemy się na polskim forum, a więc staramy się korzystać z poprawnej polszczyzny.
        • Staraj się używać interpunkcji, aby treść była bardziej przejrzysta i czytelna. Używaj kropek, przecinków oraz wykrzykników i znaków zapytania.
        • Jeżeli nie znasz lub nie jesteś pewien pisowni danego słowa, zastąp go innym lub skorzystaj ze słownika. Zalecane jest korzystanie z przeglądarek z wbudowanym słownikiem języka polskiego.
        • Pisanie tzw. alfabetem pokemoniastym jest zabronione.
      • W temacie wypowiadać można się tylko jeśli ma się coś sensownego do przekazania. Posty nie wnoszące nic do dyskisji uznawane są za spam.
      • Posty nie odnoszące się bezpośrednio bądź pośrednio do założeń działu lub/i tematu uznawane są za spam.
      • Korzystanie z języka wulgarnego jest zabronione.
      • Upublicznianie treści łamiących polskie prawo bądź powszechne zasady netykiety jest zabronione.
      • Obrażanie, wyzywania oraz wyśmiewanie kogokolwiek w obrębie forum jest surowo zabronione.
      • Publikowanie treści pornograficznych jest całkowicie zabronione i karane będzie blokadą konta.
    • Avatar/sygnatura/podpis:
      • Elementy zawarte w avatarze/sygnaturze/podpisie muszą być zgodne z postanowieniami zawartymi w punktach z 2.1.
    • Shoutbox:
      • W shoutboxie wypowiadać może się każdy posiadający konto na forum.
      • W shoutboxie obowiązują postanowienia zawarte w punktach z 2.1.

  • Zasady panujące na serwerze:
    • MultiGame Polska jest prywatnym serwerem GTA SA:MP. Pełnia władzy należy do założyciela i to on niezależnie podejmuje wszelkie decyzje, jednakże opinia stron trzecich (tj. graczy), może mieć na nie wpływ.
    • Gra na serwerze nie jest obowiązkiem, jeśli więc coś Ci nie odpowiada, zawsze możesz odejść gdzie indziej. Żalenie się jaki to serwer bądź administracja jest zła, niczego nie wniesie.
    • Administracja zastrzega sobie prawo do wyłączenia serwera w każdej chwili w celu wgrania poprawki lub dokonania zmian.
    • Administracja nigdy nie pyta o dane do konta. Odpowiedzialność za bezpieczeństwo kont oraz zachowanie danych w tajemnicy spoczywa wyłącznie na graczach.
    • Handel, wymiana czy wspólne granie na jednym koncie(wyjątkiem są konta adminów) nie jest zabronione, jednakże administracja nie ingeruje w tego typu zdarzenia. Robicie to na własną odpowiedzialność!
    • Administracja nie zwraca utraconych w jakikolwiek sposób kont, pieniedzy, punktów doświadczenia, fragów, gangów, itd. Nie zmieniamy także haseł, ani żadnych innych danych do kont.
    • Administracja ma prawo usunąć konta nie aktywne dłużej niż 3 miesiące (90 dni).
    • Listę aktualnie obecnych adminów na serwerze sprawdzić można po wpisaniu komendy /admins.
    • Używanie jakichkolwiek programów ułatwiających grę tj. cheatów i trainerów oraz wszelkich modów cleo ingerujących w fizykę gry jest surowo zabronione.
    • Na wszystkich chat'ach serwera należy zachować pełnię kultury słowa. Wszelkie zaczepki, kłótnie, wyzwiska oraz tzw. trollowanie będą karane. Zabrania się takżę obrażania stron trzecich, w tym głównie rodziców jak i innych członków rodzin graczy.
    • Wykorzystywanie bugów gamemode jest zabronione. Wszelkie należy zgłaszać na forum. W przypadku bugów SA:MP/GTA SA, dozwolone są wyłącznie te, które wymagają umiejętności, np: c-bug.

 


GTA, including images, characters and logos are intellectual property from Rockstar Games. Rockstar Games is a registered trademarks of Take-Two Interactive Software, Inc.